47,19 €

Waarom de customer journey een nuttige tool is voor elk bedrijf.

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
Koffie, ontbijtkoeken en eindelijk een duidelijke uitleg over customer journe`ys!

Over dit evenement

De customer journey. Marketeers hebben er de mond van vol en grote bedrijven dwepen met complexe voorbeelden. Maar euh, wat is dat nu precies? En wat kan je er mee bereiken?

Herkenbare vragen? No worries want tijdens deze korte sessie beantwoord ik ze allemaal!

We leren wat een customer journey nu echt is en waarom dat nu belangrijk is. Verder geef ik je enkele praktische tips mee om zelf aan de slag te gaan met deze tool.

Het resultaat: een duidelijke, in mensentaal uitleg over wat een klantreis is, waarom en wanneer het nuttig is en hoe je er zelf mee aan de slag kan. Oh ja, en enkele pitfalls die jij alvast niet meer zal maken!

Praktisch:

Hou je agenda vrij op 9 oktober voor deze onbijt sessie, van 8u30 tot 11u.

Ik verwacht je in de Creactiv kantoren.

PS: natuurlijk voorzie ik lekkere snacks en heerlijke drankjes, of wat had je gedacht? ;-)

Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt.

Met dank aan onze partner Creactiv voor de locatie en de immer gastvrije ontvangst

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen