Workshop - Prioritising tickets in Zendesk (Nederlands - Sint-Niklaas)

Workshop - Prioritising tickets in Zendesk (Nederlands - Sint-Niklaas)

Venster Acties en details

€ 899

    Locatie

    Huis Myle

    Grote Markt 6A

    9100 Sint-Niklaas

    Belgium

    Kaart bekijken

    Restitutiebeleid

    Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

    Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

    Leer hoe je ticket prioriteiten kan instellen op admin niveau.

    Over dit evenement

    In deze workshop leer je hoe je je customer service kan optimaliseren door de juiste prioriteit te geven aan tickets in Zendesk Support. Door werkuren, prioriteiten en service level agreements in te stellen op admin niveau, weten je agenten welke aanvragen ze eerst moeten behandelen.

    AGENDA:

    • Korte introductie
    • Prioriteiten instellen: wat zijn de verwachtingen van je klanten? Weten je agenten welke tickets prioritair zijn? Werden er afspraken gemaakt met leveranciers of derde partijen over antwoord- en oplossingstijden? Verschilt het verwachtingspatroon afhankelijk van het kanaal dat gebruikt werd om de klantendienst te contacteren?
    • SLA's instellen: hoe configureer je werkuren, prioriteiten en service level agreements in Zendesk Support?
    • Oefeningen: hands-on oefeningen in onze demo-omgeving, gebaseerd op realistische scenario's.
    • Extra informatie
    • Q&A

    PRAKTISCHE INFO:

    • Duur: 4 uur
    • Locatie: Premium Plus kantoor in Sint-Niklaas
    • Gericht naar: Zendesk admins
    • Kost per deelnemer: € 899
    • Snack voorzien tijdens de pauze
    • Gelegenheid tot networking na de workshop
    • Deze workshop wordt in het Nederlands gegeven
    • Inschrijven verplicht

    Delen met vrienden

    Sla dit evenement op

    Evenement opgeslagen