Hoe breng je jouw boodschap als een kwaliteitsvolle beleving tot bij je doelpubliek op meerdere platformen, in verschillende formats, op een (kosten-)effectieve manier?
In deze snel evoluerende mediawereld met diverse digitale kanalen en trends, nieuwe storyformats en steeds krappere budgetten staan mediabedrijven, contentmarketingbureaus en communicatiediensten voor een gelijkaardige uitdaging. Tijdens deze sessie inspireren Thomas More Research en de genodigde experts je graag met praktijkvoorbeelden en -inzichten die helpen om met deze uitdaging om te gaan.
Programma
14u30-15u00
Welkom
15u00-17u00
• The tools: Hulpmiddelen voor contenthergebruik (intro vanuit project UNTAPPED)
• The story: Digital storytelling over diverse platformen en kanalen (talk door Tom Rumes)
• The audience: Doelgroepverbreding -en verdieping in de praktijk: (sessie GenZ met Choo Choo en Inclusieve communicatie met Sana Sellami)
• The shift: Bouwstenen voor multiplatform binnen een organisatie (panelgesprek met Sven Van Vlem, Wes den Boer, Jo Verluyten en Anne Cornut)
17u00-18u00
Netwerkdrink
Mis dit niet en schrijf snel in, de plaatsen zijn beperkt!
(max. 2 inschrijvingen per organisatie)
Deze sessie is een initiatief van het TETRA project UNTAPPED (HBC.2021.0119). Dit project wordt uitgevoerd door het onderzoeksteam Creative and Innovative Business bij Thomas More. Het wordt ondersteund door het Agentschap Innoveren en Ondernemen.