Demo: SharePoint - opzet en gebruik van een intranet en document management

Demo: SharePoint - opzet en gebruik van een intranet en document management

Venster Acties en details

Gratis

    Locatie

    Online evenement

    Wilt u meer weten over hoe u op een efficiënte manier kan omgaan met uw bestanden en dit volledig vanuit de cloud? Schrijf u dan snel in!

    Over dit evenement

    Dit is een online webinar. De link naar deze sessie zal enkele dagen op voorhand bezorgd worden.

    Intranet & Document Management

    Starten met Intranet en een degelijk Document Management Systeem uitbouwen, is niet altijd even eenvoudig. Verschillende mogelijkheden bieden zich aan en bij elk van hen komt ook weer heel wat voorbereiding kijken.

    Hoe begint u er dan eigenlijk aan?

    Om u de kans te geven om de mogelijkheden SharePoint op eenvoudige wijze te laten ontdekken en uittesten, ontwikkelde Aurelium een eigen standaard SharePoint-omgeving op basis van Microsoft Office 365.

    Aurelium SharePoint-omgeving

    De Aurelium SharePoint-omgeving bevat alle elementaire bouwstenen die elke organisatie nodig heeft voor het gebruik van een Intranet en Document Management Systeem. Dit centrale cloud-platform stelt u in staat om snel en eenvoudig documenten te bewaren en te delen, nieuwsberichten te publiceren en een bedrijfsagenda bij te houden.

    Tijdens deze gratis demo-sessie stellen we de Aurelium SharePoint-omgeving en de verschillende functionaliteiten aan u voor en tonen u de meerwaarde ervan voor uw organisatie.

     

    Programma

    Informatie centraliseren

    • Met een vertrouwde mappenstructuur werken
    • Uw bestanden altijd en overal raadplegen

    Informatie delen

    • Eenvoudig bestanden delen, zware Outlook-bijlagen vermijden
    • Samenwerken in dezelfde documenten
    • Informatie en documenten delen en bewerken met uw klanten

    Versiebeheer

    • Oudere bestandsversies herstellen

    Communiceren

    • Algemene aankondigingen 
    • Berichten liken en reageren
    • Activiteiten plannen
    • Verjaardagskalender up-to-date houden

    Documenten automatisering

    • Documenten aanmaken met de juiste lay-out en informatie
    • Workflow(s) gebruiken
    • Metadata en labels gebruiken

    Integratie Microsoft Office

    • Van overal bestanden bewerken, zonder een lokale versie van MS Office

    Q&A

    Praktisch

    • inschrijven verplicht
    • van 10u tot 11u30 online via Microsoft Teams

      

    Delen met vrienden

    Sla dit evenement op

    Evenement opgeslagen