Gratis

The Multichannel Customer Service Platform

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Memo

70 Lokerenbaan

9240 Zele

Belgium

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement
Customer service via Facebook, WhatsApp of video? Dat kan! Ontdek alles over multichannel customer service vanuit één platform.

Over dit evenement

Op het programma:

8.00u: Ontvangst door Memo.

8.30u: Memo, een multichannel inbound contact center.

9.00u: De introductie van video onthaal in uw bedrijf.

9.30u: Een gecentraliseerde WhatsApp- & Facebook Messenger integratie. De inzet van een Multichannel Customer Service Platform.

10.00u: Netwerkdrink.

10.30u: Einde.

Memo, een multichannel inbound contact center

Memo biedt als inbound contact center gespecialiseerde customer care-diensten aan voor bedrijven, organisaties en vrije beroepen via verschillende kanalen. Zowel voor onthaal & receptie als voor support, dispatch en afsprakenbeheer staat er steeds een geëngageerd en professioneel Memo-team klaar om u hierbij te ondersteunen.

Onze superkracht? Nieuwe technologieën, innovatie en een menselijke aanpak!

De introductie van video onthaal in uw bedrijf

Als bedrijf is het belangrijk om te blijven inzetten op customer service. Met video-onthaal geeft u uw bezoekers een warm en persoonlijk welkom op afstand. Via een scherm komen uw klanten in contact met uw secretaresse voor het maken van een afspraak, het verlenen van de toegang of bij ondersteuning en vragen. Een extra gevoel van vertrouwen voor uw klanten, meer efficiëntie voor u! Daarnaast is het ook een flexibele oplossing bij ziekte of afwezigheid van uw medewerkers.

Al eens nagedacht om video onthaal te combineren met digital signage en bezoekersregistratie? Wij tonen hoe u uw onthaal eenvoudig en efficiënt kunt automatiseren.

Indien u dit wenst, kan u het video onthaal ook (tijdelijk) doorschakelen naar professionele Memo-agenten die uw klanten of bezoekers met een glimlach ondersteunen.

Een gecentraliseerde WhatsApp- & Facebook Messenger-integratie

Nieuwe technologieën zoals Facebook Messenger en WhatsApp zijn niet meer weg te denken als persoonlijke communicatiekanalen. Maar ook in uw business kunt u deze één-op-één kanalen inzetten om uw klanten te ondersteunen. Met een gecentraliseerde WhatsApp- en Facebook Messenger-integratie beantwoordt u berichten vanuit één centraal platform, terwijl uw klant zelf het gewenste communicatiekanaal gebruikt.

De inzet van een Multichannel Customer Service Platform

Klanten zo goed en zo snel mogelijk ondersteunen, dat is waar customer care en customer experience om draait. Om dit te verwezenlijken, ontwikkelde Memo een platform dat traditionele en moderne communicatiekanalen bundelt. Zo communiceert u eenvoudig en efficiënt vanuit één platform en is het afzonderlijk bekijken van de kanalen niet langer nodig. Heeft u geen tijd voor de opvolging? Met het platform schakelt u de oproepen en berichten eenvoudig door naar een inbound contactcenter.

Praktisch

Wilt u zeker zijn van een plaats? Registreer je dan snel via Eventbrite! Inschrijven kan tot en met 7 november 2020.

Hebt u nog vragen?

Neem contact op via multichannel@memo.be

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Memo

70 Lokerenbaan

9240 Zele

Belgium

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen