Gratis

Omgaan met klachten? Dat doe ik spelend.

Venster Acties en details

Gratis

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Online evenement

Beschrijving van het evenement
Fire A-Way zet je een uitgebreid menu voor van alle mogelijke ‘moeilijke’situaties. Neen verkopen, klachten, emotionele klanten, enz.

Over dit evenement

INFOSESSIE: We nemen1 uur de tijd om telkens één specifieke oplossing voor te stellen. Een oplossing voor een bedrijfsnood, misschien die van jou.

Aan de hand van praktische voorbeelden en user cases lichten we dit onderdeel toe. De laatste 15 minuten houden we vrij om alle vragen te beantwoorden.

--------------------------------

Informatie rond Fire A-Way

Je werkt voor Fire A-Way, een fantastisch bedrijf in brandbeveiliging en brandpreventie. Customer Experience is onze belangrijkste waarde. Dus of je nu werkt in het contact center of in een van onze lokale winkels, de klantbeleving moet elke keer opnieuw top zijn.

Maar er is een kink in de kabel. Door verschillende technische problemen lopen onze leveringen achter, konden klanten ons niet bereiken en kregen sommige klanten de verkeerde producten. Kortom, onze klanten zijn op dit moment helemaal niet blij. Integendeel ze beginnen volop klachten af te vuren op ons contact center en in onze winkels.

In een veilige omgeving leer je om met al deze situaties goed om te gaan.Het resultaat? Een tevreden klant én een tevreden medewerker.

Leerdoelen

  1. Klachten afhandelen op een professionele en klantvriendelijke manier;
  2. Een moeilijke boodschap of een nee-boodschap kunnen brengen op een efficiënte en klantvriendelijke manier;
  3. Inzicht in de gespreksstructuur voor het omgaan met klachten en het geven van moeilijke boodschappen;
  4. Het leren herkennen van en omgaan met impliciete klachten;
  5. Weten hoe je van een klacht een opportuniteit kan maken;
  6. Inzicht en awareness in het belang van een goede klachtenafhandeling;
  7. De controle kunnen houden in een gesprek zonder van je eigen voorstel en standpunt af te wijken;
  8. Ontdekken hoe je nee kan zeggen zonder in discussie te gaan;
  9. Leren hoe je omgaat met het onevenwicht tussen emoties en inhoud bij klachten en moeilijke boodschappen;
  10. Klachten op een persoonlijke manier afhandelen zonder stress voor jezelf;
  11. Vermijden van gedrag wat weerstand oproept;
  12. Omgaan met complimenten van klanten.

Wil je meer weten over deze business game? klik hier.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Online evenement

{ _('Organizer Image')}

Organisator Way2play - Your partner in Game Based Learning

Organisator van Omgaan met klachten? Dat doe ik spelend.

Way2Play - Your partner in game based learning

Way2Play helps organizations to make their educational offering more innovative, effective and playful through “Gamification of learning”, in other words, “game based learning”. We do this by offering ready to play business games and learning games and by producing tailor-made games. Besides, we offer organizations their own opportunity as well as the competences to implement game based learning within their own business by means of certified train the trainer programs and a range of training options in the game based learning methodology: the Way2Play Academy. As to our approach, in this hyper-digital world we have made a conscious choice to ensure that our games unite people ‘in the flesh’. After all, people still do business with other people.

Great Fun, Great Results

  • Unique & innovative
  • More impact
  • Science-based
  • Train the Trainer

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen