Identificeer en converteer kwalitatieve leads: Summer School 2024 Leuven

Identificeer en converteer kwalitatieve leads: Summer School 2024 Leuven

Tijdens deze 3 halve daagse training, tonen we jou hoe je kwalitatieve leads genereert, contacteert en converteert.

By School of Sales

Date and time

Thursday, July 4 · 1:30 - 5:30pm CEST

Location

Chaomatic studio

interleuvenlaan 15 D 1.1 3001 Leuven Belgium

Refund Policy

Contact the organizer to request a refund.
Eventbrite's fee is nonrefundable.

About this event

  • 4 hours

DATA:
Donderdag 4 juli - 13:30 tot 17:30

Vrijdag 5 juli - 13:30 tot 17:30

Vrijdag 12 juli - 13:30 tot 17:30

Over de opleiding:

De afgelopen jaren is sales enorm veranderd en het zal nog meer veranderen in de toekomst. Veel verkopers blijven vasthouden aan de klassieke methodieken die steeds minder goed werken. Ze weten niet hoe je aan cold emailing doet. Ze merken dat ze geen respons krijgen op hun cold emails. Ze weten niet hoe ze aan cold calling kunnen doen. Ze weten niet hoe ze hun doelgroep via LinkedIn kunnen vinden. En weten niet via welke andere kanalen ze kunnen connecteren met hun doelgroep. Tijdens de 3-daagse summerclass leren we jou alle tools en technieken die hierbij kunnen helpen.


Programma

Dag 1: Lead generation

Lead generation. We bespreken een breed scala aan tools die je kunnen helpen bij het genereren van leads. De focus ligt op populaire en effectieve tools zoals TrendStop, Busy, en OpenTheBox, alsook krachtige LinkedIn-tools zoals LinkedIn en LinkedIn Sales Navigator, specifiek ontworpen om je netwerk en verkoopkansen te vergroten.

Lead enrichment en automatiseringstools zoals PhantomBuster, Clay, en Lemlist. Deze tools verrijken leadlijsten met externe data en automatiseren routinematige handelingen, waardoor je salesproces efficiënter wordt.

Vertaalslag naar jouw bedrijf: welke tools zijn relevant voor jou en hoe kan je ze gebruiken?


Dag 2: Cold outreaching

Cold outreach technieken: We beginnen met de basis van een goede cold email en LinkedIn bericht en het ideale script voor cold calling. Daarnaast verkennen we hoe je LinkedIn en andere offline methoden zoals gepersonaliseerde brieven of een 'secret box' kunt gebruiken om je doelgroep te benaderen.

Sales Cadences: stel een sequentie van e-mail & LinkedIn berichten, cold calls en offline acties op om jouw doelpubliek op te warmen.

Vertaalslag naar jouw bedrijf: hoe zou jij jouw huidig verkoopproces kunnen aanpassen met deze nieuwe inzichten?


Dag 3: Content marketing in sales

Content marketing: Deel jouw expertise met jouw doelpubliek om jouw geloofwaardigheid en vertrouwen te boosten. We tonen jou hoe je aan content creatie kan doen, waarop je moet letten en welke tools je hiervoor kan gebruiken.

Content plan: samen met jou stellen we een content plan op voor de komende 3 maanden.




Tickets

Organized by

Early bird discount