598,95 €

Hoe implementeer je klantgerichte metrics in jouw onderneming?

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
Meten hoe tevreden jouw klanten zijn en van welke dienst of product ze nu echt enthousiast worden? Daar heb je klantgerichte metrics voor!

Over dit evenement

Hoe tevreden zijn je klanten nu precies? En weet je dat wel zeker?

Als het antwoord op beide vragen nog meer vragen oproept, dan is deze opleiding precies wat je nodig hebt. Op 1 dag neem ik je mee doorheen een heel scala aan mogelijkheden om klanttevredenheid te meten. Verder bekijken we ook allerlei randfactoren zoals hoe vaak je kan meten, wanneer je best meet enzoverder.

Tot slot gaan we dieper in op de juiste meet techniek voor jouw bedrijf, en stellen we je ideale scenario op.

Je keert terug met een duidelijk overzicht van alles wat mogelijk is rond klantgerichte metrics en een concreet stappenplan om deze binnen je eigen bedrijf te implementeren.

Maar daar stopt het niet, want enkele weken nadien voorzie ik nog een follow up moment om je vooruitgang te overlopen en om verdere vragen te beantwoorden

Praktisch:

Hou je agenda vrij op vrijdag 27 november van 9u tot 16u30.

Ik verwacht je in de Creactiv kantoren.

PS: natuurlijk voorzie ik een gezonde lunch, al dan niet gezonde tussendoortjes en heerlijke drankjes, of wat had je gedacht? ;-)

Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt.

Met dank aan onze partner Creactiv voor de locatie en de immer gastvrije ontvangst .

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen