CX Peer2Peer netwerksessie bij TVH

CX Peer2Peer netwerksessie bij TVH

Overview

Het Customer Experience Peer2Peer network (CX P2P) heeft als doelstelling om een netwerk te creëren waarbinnen CX experten en professionals.

Op vrijdag 14 november brengen we opnieuw CX-professionals samen voor een inspirerende voormiddag, bestaande uit CX-verhalen van 3 bedrijven.

Dit keer zijn we te gast bij TVH, waar we een exclusieve inkijk krijgen in hun CX-reis, gecombineerd mét een bedrijfsbezoek. Na de sessies is er naar goede gewoonte nog ruim de tijd om te netwerken, ervaringen uit te wisselen en elkaars uitdagingen beter te begrijpen tijdens een lekkere lunch.


Wat kan je verwachten?

Geen theoretische uiteenzetting met wollige begrippen maar authentieke learnings. Deelnemers waarderen telkens opnieuw de praktische inzichten en waardevolle contacten met peers!


Parkeren: op parking bezoekers (aan de hoofdreceptie)

Indien vol: de parking aan de overkant van de straat mag ook gebruikt worden


Je mag je aanmelden aan de hoofdreceptie.

Category: Business, Other

Lineup

Good to know

Highlights

  • 4 hours
  • In person

Refund Policy

No refunds

Location

TVH Headquarters

15 Brabantstraat

8790 Waregem Belgium

How do you want to get there?

Agenda
9:00 AM - 9:30 AM

Verwelkoming

9:30 AM - 10:15 AM

Intro en testimonial door TVH

Eefje Battel

Global Customer Experience Manager

10:15 AM - 10:45 AM

Case - het belang van gedrag in dienstverlening

Laurens Roels

General Manager van Hotel Serwir en voorheen van Marriott Gent

Organized by

€181.50
Nov 14 · 10:00 AM GMT+1