CX Peer2Peer netwerksessie bij TVH
Overview
Op vrijdag 14 november brengen we opnieuw CX-professionals samen voor een inspirerende voormiddag, bestaande uit CX-verhalen van 3 bedrijven.
Dit keer zijn we te gast bij TVH, waar we een exclusieve inkijk krijgen in hun CX-reis, gecombineerd mét een bedrijfsbezoek. Na de sessies is er naar goede gewoonte nog ruim de tijd om te netwerken, ervaringen uit te wisselen en elkaars uitdagingen beter te begrijpen tijdens een lekkere lunch.
Wat kan je verwachten?
Geen theoretische uiteenzetting met wollige begrippen maar authentieke learnings. Deelnemers waarderen telkens opnieuw de praktische inzichten en waardevolle contacten met peers!
Parkeren: op parking bezoekers (aan de hoofdreceptie)
Indien vol: de parking aan de overkant van de straat mag ook gebruikt worden
Je mag je aanmelden aan de hoofdreceptie.
Lineup
Good to know
Highlights
- 4 hours
- In person
Refund Policy
Location
TVH Headquarters
15 Brabantstraat
8790 Waregem Belgium
How do you want to get there?
Verwelkoming
Intro en testimonial door TVH
Global Customer Experience Manager
Case - het belang van gedrag in dienstverlening
General Manager van Hotel Serwir en voorheen van Marriott Gent