CX Peer2Peer netwerksessie bij TVH

CX Peer2Peer netwerksessie bij TVH

Het Customer Experience Peer2Peer network (CX P2P) heeft als doelstelling om een netwerk te creëren waarbinnen CX experten en professionals.

Date and time

Location

TVH Headquarters

15 Brabantstraat 8790 Waregem Belgium

Lineup

Agenda

9:00 AM - 9:30 AM

Verwelkoming

9:30 AM - 10:15 AM

Intro en testimonial door TVH

Eefje Battel


Global Customer Experience Manager

10:15 AM - 10:45 AM

Case - het belang van gedrag in dienstverlening

Laurens Roels


General Manager van Hotel Serwir en voorheen van Marriott Gent

10:45 AM - 11:00 AM

Pauze

11:00 AM - 11:30 AM

Case - klantbeleving in de gezondheidssector

Edgard Eeckman


Voorzitter van Patient Empowerment vzw en voorheen communicatiemanager UZ Brussel

11:30 AM - 12:00 PM

Bedrijfsbezoek aan het Experience Center van TVH

12:00 PM - 2:00 PM

Netwerklunch & speeddating

Good to know

Highlights

  • 4 hours
  • In person

Refund Policy

Refunds up to 7 days before event

About this event

Business • Other

Op vrijdag 14 november brengen we opnieuw CX-professionals samen voor een inspirerende voormiddag, bestaande uit CX-verhalen van 3 bedrijven.

Dit keer zijn we te gast bij TVH, waar we een exclusieve inkijk krijgen in hun CX-reis, gecombineerd mét een bedrijfsbezoek. Na de sessies is er naar goede gewoonte nog ruim de tijd om te netwerken, ervaringen uit te wisselen en elkaars uitdagingen beter te begrijpen tijdens een lekkere lunch.


Wat kan je verwachten?

Geen theoretische uiteenzetting met wollige begrippen maar authentieke learnings. Deelnemers waarderen telkens opnieuw de praktische inzichten en waardevolle contacten met peers!


Parkeren: op parking bezoekers (aan de hoofdreceptie)

Indien vol: de parking aan de overkant van de straat mag ook gebruikt worden


Je mag je aanmelden aan de hoofdreceptie.

Organized by

€150
Nov 14 · 10:00 AM GMT+1