Breakfast demo: Unified Commerce in practice at Lily in Ostend
Join us for a real-life breakfast demonstration of Unified Commerce!
Datum en tijd
Locatie
LILY OOSTENDE
5 Hertstraat 8400 Oostende BelgiumAgenda
9:00 AM - 9:30 AM
Welcome & breakfast
9:30 AM - 11:30 AM
Demo & Q&A
11:30 AM - 11:30 AM
End
Over dit evenement
- Evenement duurt 2 uur 30 minuten
NL
Mis jij omzet door slechte integratie tussen je webshop en kassa? Of heb je schrik om in te zetten op online omwille van de extra workload?
Veel retailers lopen tegen dezelfde frustraties aan, zoals:
- Voorraadproblemen. Je verkoopt een product online terwijl het in de winkel al uitverkocht is.
- Handmatige updates, met tijdverlies en fouten als gevolg. Je personeel moet stock aanpassen in verschillende systemen, wat niet alleen veel tijd kost, maar ook zorgt voor fouten zoals dubbele of foute voorraadupdates.
- Inconsistente prijzen en kortingen. Klanten krijgen online andere deals dan in de winkel, wat verwarrend en frustrerend werkt.
- Gebrek aan inzichten over je klanten. Je mist cruciale data om je klanten gepersonaliseerd te bedienen en hun loyaliteit te verhogen.
Herkenbaar? Dan is deze ontbijtsessie perfect voor jou!
Wat kun je verwachten?
- Geniet van een heerlijk ontbijt terwijl je waardevolle inzichten opdoet.
- Interactieve demo van Shopify POS: ontdek hoe je deze frustraties kan verlichten door technologie op een slimme manier in te zetten
- Het succesverhaal van Lily Boutiques, die al succesvol hierop inzet.
- Netwerkmogelijkheden met andere mode- en lifestylewinkeliers.
Na deze sessie weet jij hoe je jouw webshop en fysieke winkel slim kan integreren, zodat je:
- Nooit meer omzet mist door stockproblemen
- Klanten een naadloze winkelervaring biedt
- Jouw winkelbeheer vereenvoudigt en tijd bespaart
Beperkte plaatsen beschikbaar. Schrijf je nu in en ontdek hoe je jouw winkel future-proof maakt!
_______________________________
ENG
Unified Commerce is a hot topic, and rightfully so! But how can your commerce company benefit from it? During this breakfast demo, we'll go beyond the buzz and demonstrate how Unified Commerce can make your life easier.
Today, the tech stacks of commerce companies are often too scattered to create coherent user experiences, but Shopify is uniting so much under one roof, you'll be blown away by what's possible.
Show, don't tell - that's why we'll demonstrate this with a real-life case at Lily Ostend, a clothing store for whom we implemented a tailor-made Unified Commerce strategy.
What can you expect?
Over a delicious breakfast, we'll simulate several shopping interactions at Lily Ostend. During the demo, we'll tackle the following topics:
- What does the customer experience?
- What does it entail for store staff?
- How can you easily create personalised user experiences?
- How does it benefit loyalty?
- How does the life of the customer get simplified?
- How does this all work in the Shopify backend?
What is Unified Commerce?
In Unified Commerce, the customer is at the heart of every interaction, regardless of the touchpoint. Brands and companies can build lasting relationships and centrally manage interactions that are personal, connected, and intentional.
Today's typical customer journey starts in one place and ends in another. And in most cases there are a lot of steps in between. The challenge lies in creating a seamless experience across these touchpoints, making the process intuitive and unified for the customer. Shopify is focusing on Unified Commerce by consolidating all sales channels and business operations into a single platform natively.
This allows businesses to harness data effectively, manage orders efficiently, and personalise the customer journey. A classic example is that customers can buy online and pick up in-store, or try a product in person before purchasing it from the comfort of their home. Implementing this requires mastering different sales channels and integrating them into a cohesive system.