Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact'

Venster Acties

De verkoop sluit binnenkort

Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact'

De tech evoluties van onze sector. Een wervelende keynote en 3 praktijkgerichte cases over kwaliteitsvolle optichannel klantcontacten

Door Customer Contact

Waar en wanneer

Datum en tijd

do. 8 jun. 2023 09:00 - 18:00 CEST

Locatie

BluePoint Antwerpen - meetings, events & office space 9 Filip Williotstraat 2600 Antwerpen Belgium

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.
Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Agenda

10:00 AM - 10:15 AM

Welkom

10:15 AM - 11:00 AM

"Welke kanalen moet ik inzetten?" door Kalepa

11:00 AM - 11:45 AM

Use Case 1: Carglass & Genesys

11:45 AM - 12:30 PM

Use Case 2: Luminus & Odigo

12:30 PM - 1:30 PM

Lunch

1:30 PM - 2:15 PM

Use Case 3: NHS & Content Guru

2:15 PM - 3:00 PM

Use Case 4: Bringing Automation to the Contact Center by DDM

3:00 PM - 3:30 PM

Coffee break

3:30 PM - 5:00 PM

Speed dates met Genesys, Odigo, Content Guru en DDM

5:00 PM - 6:00 PM

Network Drink

Over dit evenement

  • 9 uren
  • eTicket voor mobiel

Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools?

Dat zoeken we uit tijdens onze gloednieuwe Tech Events. Een reeks inspirerende momenten gehost door Customer Contact. De eerste editie stelt scherp op optichannel.

KRIJG UNIEKE INSIGHTS VAN SPIN-OFF KULEUVEN

Moet je nu wel of niet een chatbot gebruiken? Zet je Whatsapp in als contactkanaal? Of willen klanten toch liever een selfservice oplossing?

Yves Van Vaerenbergh, professor aan de KULeuven, geeft je namens Kalepa, de marketing spin-off van KULeuven, in primeur de resultaten van zijn kanaalpreferentieonderzoek.

4 BEDRIJVEN DELEN HUN USER CASES

Technische partners onthullen samen met collega-contactcenters de problemen die zij hadden en welke tool hen hielp om deze op te lossen. Met een vlotter en kwalitatiever klantencontact tot gevolg.

Boek dus snel je ticket en laat je inspireren door de cases van Genesys, DDM Consulting, Odigo, Verint en Content Guru!

USE CASE N°1: CARGLASS

Verouderd telefonieplatform, beperkte mogelijkheden en trage reactietijd. Klinkt bekend? Carglass ging op zoek naar een oplossing en vond die in een cloud platform met nieuwe functies zoals digital, social media, WEM en A.I. bots.

USE CASE N°2: LUMINUS

Twee jaar geleden formuleerde Luminus zijn ultieme wensdroom voor een optichannel tool. Vandaag werken alle second-line medewerkers (230 interne users) reeds vanuit die ene, overzichtelijke applicatie. In een latere fase komen de externe partners; first line medewerkers (+-900) aan de beurt. Dit moet klanten van een uniforme en vooral persoonlijke ervaring voorzien.

USE CASE N°3: NHS

De National Health Services uit het Verenigd Koninkrijk gingen tijdens de coronapandemie in allerijl aan de slag met videoconsultaties. Zo konden ze hun patiënten blijven zien, zonder fysiek contact. Wat toen een noodoplossing was, is ondertussen uitgegroeid tot een voorbeeld van een optimale customer experience.

USE CASE N°4: HOTEL RESERVATIONS SYSTEMS

60.000 telefoontjes per maand, 520 agenten over 4 continenten. Alleen al in getallen is deze case verbluffend. Wacht tot je hoort hoe ze migreerden naar één platform met cloud en A.I.

OP SPEEDDATE MET DE SPEAKERS

Nadat ze hun user case hebben onthuld, kan jij op speeddate met onze sprekers. Benieuwd hoe hun oplossing bij jouw contactcenter zou werken? Vraag het hen gewoon zelf.

Na je inschrijving ontvang je nog een apart bericht met de vraag welke speaker jij persoonlijk wil spreken.

EXCLUSIEF: REAL-LIFE NETWERKEN

Met zoveel digitale netwerkmogelijkheden zouden we bijna vergeten hoe fun en stimulerend real-life netwerken is. Daarom voorzien we op onze tech events aangename netwerkmogelijkheden zodat je ongedwongen een praatje kan slaan met speakers, nieuwe partners en potentiële klanten.

BESTEL JE TICKETS & ONTDEK THE NEXT IN TECH

Mis de mogelijkheden van optichannel tools niet. Boek snel je ticket voor het eerste Tech Event van Customer Contact en ontdek op één dag zoveel bruikbare tech opportuniteiten.

Over de organisator

Georganiseerd door
Customer Contact

Belgian Customer Contact Association

De verkoop sluit binnenkort