Venster Acties
Tech Event: 'Tools voor optichannel klantcontact'
De tech evoluties van onze sector. Een wervelende keynote en 3 praktijkgerichte cases over kwaliteitsvolle optichannel klantcontacten
Waar en wanneer
Datum en tijd
do. 8 jun. 2023 09:00 - 18:00 CEST
Locatie
BluePoint Antwerpen - meetings, events & office space 9 Filip Williotstraat 2600 Antwerpen Belgium
Beleid voor refunds
Over dit evenement
- 9 uren
- eTicket voor mobiel
Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools?
Dat zoeken we uit tijdens onze gloednieuwe Tech Events. Een reeks inspirerende momenten gehost door Customer Contact. De eerste editie stelt scherp op optichannel.
KRIJG UNIEKE INSIGHTS VAN SPIN-OFF KULEUVEN
Moet je nu wel of niet een chatbot gebruiken? Zet je Whatsapp in als contactkanaal? Of willen klanten toch liever een selfservice oplossing?
Yves Van Vaerenbergh, professor aan de KULeuven, geeft je namens Kalepa, de marketing spin-off van KULeuven, in primeur de resultaten van zijn kanaalpreferentieonderzoek.
4 BEDRIJVEN DELEN HUN USER CASES
Technische partners onthullen samen met collega-contactcenters de problemen die zij hadden en welke tool hen hielp om deze op te lossen. Met een vlotter en kwalitatiever klantencontact tot gevolg.
Boek dus snel je ticket en laat je inspireren door de cases van Genesys, DDM Consulting, Odigo, Verint en Content Guru!
USE CASE N°1: CARGLASS
Verouderd telefonieplatform, beperkte mogelijkheden en trage reactietijd. Klinkt bekend? Carglass ging op zoek naar een oplossing en vond die in een cloud platform met nieuwe functies zoals digital, social media, WEM en A.I. bots.
USE CASE N°2: LUMINUS
Twee jaar geleden formuleerde Luminus zijn ultieme wensdroom voor een optichannel tool. Vandaag werken alle second-line medewerkers (230 interne users) reeds vanuit die ene, overzichtelijke applicatie. In een latere fase komen de externe partners; first line medewerkers (+-900) aan de beurt. Dit moet klanten van een uniforme en vooral persoonlijke ervaring voorzien.
USE CASE N°3: NHS
De National Health Services uit het Verenigd Koninkrijk gingen tijdens de coronapandemie in allerijl aan de slag met videoconsultaties. Zo konden ze hun patiënten blijven zien, zonder fysiek contact. Wat toen een noodoplossing was, is ondertussen uitgegroeid tot een voorbeeld van een optimale customer experience.
USE CASE N°4: HOTEL RESERVATIONS SYSTEMS
60.000 telefoontjes per maand, 520 agenten over 4 continenten. Alleen al in getallen is deze case verbluffend. Wacht tot je hoort hoe ze migreerden naar één platform met cloud en A.I.
OP SPEEDDATE MET DE SPEAKERS
Nadat ze hun user case hebben onthuld, kan jij op speeddate met onze sprekers. Benieuwd hoe hun oplossing bij jouw contactcenter zou werken? Vraag het hen gewoon zelf.
Na je inschrijving ontvang je nog een apart bericht met de vraag welke speaker jij persoonlijk wil spreken.
EXCLUSIEF: REAL-LIFE NETWERKEN
Met zoveel digitale netwerkmogelijkheden zouden we bijna vergeten hoe fun en stimulerend real-life netwerken is. Daarom voorzien we op onze tech events aangename netwerkmogelijkheden zodat je ongedwongen een praatje kan slaan met speakers, nieuwe partners en potentiële klanten.
BESTEL JE TICKETS & ONTDEK THE NEXT IN TECH
Mis de mogelijkheden van optichannel tools niet. Boek snel je ticket voor het eerste Tech Event van Customer Contact en ontdek op één dag zoveel bruikbare tech opportuniteiten.