Demo: SharePoint - opzet en gebruik van intranet en document management

Venster Acties

Demo: SharePoint - opzet en gebruik van intranet en document management

Wilt u meer weten over hoe u op een efficiënte manier kan omgaan met uw bestanden en dit volledig vanuit de cloud? Schrijf u dan snel in!

Door AureliumEvent

Datum en tijd selecteren

don, 16 mei 2024 01:00 - 02:30 PDT

Locatie

Online

Over dit evenement

Dit is een online webinar. De link naar deze sessie zal enkele dagen op voorhand bezorgd worden.

Intranet & Document Management

Starten met Intranet en een degelijk Document Management Systeem uitbouwen, is niet altijd even eenvoudig. Verschillende mogelijkheden bieden zich aan en bij elk van hen komt ook weer heel wat voorbereiding kijken.

Hoe begint u er dan eigenlijk aan?

Om u de kans te geven om de mogelijkheden SharePoint op eenvoudige wijze te laten ontdekken en uittesten, ontwikkelde Aurelium een eigen standaard SharePoint-omgeving op basis van Microsoft Office 365.

Aurelium SharePoint-omgeving

De Aurelium SharePoint-omgeving bevat alle elementaire bouwstenen die elke organisatie nodig heeft voor het gebruik van een Intranet en Document Management Systeem. Dit centrale cloud-platform stelt u in staat om snel en eenvoudig documenten te bewaren en te delen, nieuwsberichten te publiceren en een bedrijfsagenda bij te houden.

Tijdens deze gratis demo-sessie stellen we de Aurelium SharePoint-omgeving en de verschillende functionaliteiten aan u voor en tonen u de meerwaarde ervan voor uw organisatie.

 

Programma

Informatie centraliseren

  • Met een vertrouwde mappenstructuur werken
  • Uw bestanden altijd en overal raadplegen

Informatie delen

  • Eenvoudig bestanden delen, zware Outlook-bijlagen vermijden
  • Samenwerken in dezelfde documenten
  • Informatie en documenten delen en bewerken met uw klanten

Versiebeheer

  • Oudere bestandsversies herstellen

Communiceren

  • Algemene aankondigingen 
  • Berichten liken en reageren
  • Activiteiten plannen
  • Verjaardagskalender up-to-date houden

Documenten automatisering

  • Documenten aanmaken met de juiste lay-out en informatie
  • Workflow(s) gebruiken
  • Metadata en labels gebruiken

Integratie Microsoft Office

  • Van overal bestanden bewerken, zonder een lokale versie van MS Office

Q&A

Praktisch

  • Inschrijven verplicht
  • Van 10u tot 11u30 online via Microsoft Teams
  • De link naar deze sessie ontvangt u enkele dagen op voorhand.

  

Georganiseerd door