
Creëer een nieuwe mailcultuur - gratis workshop
Datum en tijd
Beschrijving
De mailcultuur veranderen in je team, onderneming of organisatie.
UTOPIE OF REALITEIT?
Enkele cijfers ...
- 38% ontvangt meer dan 100 mails per dag.
- 33% van de mails wordt ervaren als nutteloos.
- 65% consulteert onophoudelijk (zonder pauzes) de mailbox.
- we checken gemiddeld 150 keer per dag onze smartphone.
Heb je het gevoel dat het werk van jou en je collega's beheerst wordt door digitale communicatie?
En weet je niet hoe je dit kan veranderen?
Kom naar onze workshop als je graag wilt ...:
- het aantal mails verminderen.
- je dag eindigen met een lege inbox.
- de kwaliteit van de communicatie via mail verbeteren.
- als onderneming/organisatie afspraken maken over het gebruik van mail die gedeeld worden door ALLE medewerkers.
... en bevrijd je van de DICTATUUR van mail.
(en van facebook, linkedin, twitter, skype, what's app ...)
Programma
Tijdens onze workshop Change Management Mail begeleiden we je stap voor stap naar een betere en efficiëntere omgang met mail.
Verwacht je aan een actieve workshop waarin je de voordelen kan ondervinden van onze (inter)actieve en ludo-pedagogische manier van werken.
Je sluit de workshop af met een handvol praktische tips, trics en tools om je mailgedrag meteen te verbeteren én om de verandering van mailcultuur in je organisatie op te starten
Enquête!?
Vóór de workshop ontvang je ter voorbereiding een korte vragenlijst "Jouw mail situatie?" (SurveyMonkey)
Praktische organisatie
- Datum: dinsdag 27/3/2018
- Locatie: Officenter Vilvoorde
- Tijd: 14h00 tot 17h00
- Budget: gratis voor managers of HR verantwoordelijken
Kan je zelf niet komen? Nodig een collega of professionele relatie uit in jouw plaats.
Zijn meerdere collega's geïnteresseerd? Contacteer ons.
De demo wordt gegeven in het Nederlands. Al onze opleidingen kunnen worden gegeven in Nederlands, Frans of Engels.
Dit evenement is exclusief voorbehouden voor beslissers, managers en/of HR verantwoordelijken die hun eigen vaardigheden én die van hun medewerkers of van hun onderneming verder willen ontwikkelen.
Ben je geen beslisser, manager of HR-verantwoordelijke? Contacteer mij dan via mail yves@events-a2.be of via telefoon 0476/62.25.59.
Op 27 maart gaat er in de voormiddag ook de workshop "organiseer je tijd efficiënter" door: Je kan helaas niet aan de twee workshops deelnemen. Heb je meer interesse in een workshop over time management? Klik hier voor meer info.
Ik kijk ernaar uit deze workshop met je te delen.
Yves Willems - opleider, facilitator, coach
- 0476/62.25.59
- yves@events-a2.be
- www.events-a2.com/nl