€ 2.956,03 – € 3.447,29
The Sales Leader Mastership Training | 2nd edition

The Sales Leader Mastership Training | 2nd edition

Venster Acties en details

Vanaf € 2.956,03

Evenementdetails

Locatie

Locatie

MC-SQUARE Leuven

5B Philipssite

3001 Leuven

Belgium

Kaart bekijken

Restitutiebeleid

Restitutiebeleid

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
De meest volledige opleiding in de Benelux voor de Sales Leader van morgen. Leer alles wat je moet weten om te winnen in Sales vandaag.

Over dit evenement

De training gaat door op 13, 14, 21, 27 en 28 oktober in de namiddag.

Dit is de meest volledige opleiding voor sales leaders in de Benelux. Deze intensieve training gaat je alles leren wat je moet weten om succesvol te zijn als sales leader in 2022 en in de toekomst.

Het intensieve programma is een zeer volledige mix tussen strategie, pragmatische implementatie en omvat alle onderwerpen die nodig zijn om sales en marketing te beheersen. Naast opleiding rond hoe de laatste nieuwe sales en marketing technieken in elkaar steken gaan we in diepte hoe deze te implementeren voor jezelf en voor je team.

Deze training word gegeven door experten die al heel hun leven werken met sales leaders en teams. Zij zijn zelf VP of sales, CRO, Head of global sales geweest en delen hun hands-on ervaring met plezier.

UW TRAINERS:

Michael Humblet

Michael is consultant in sales strategie en auteur van het boek Nobody Knows You, dat 2 grote problemen voor je oplost: hoe je een bedrijf kunt schalen en hoe je B2B content op schaal kan produceren. Dit boek is geschreven op basis van 25 jaar ervaring in internationale sales rollen zoals VP of sales, head of global sales en Chief Revenue office. Daarnaast heeft Michael Humblet het bedrijf Chaomatic opgericht, dat zich specialiseert in het produceren van gelaagde B2B content. Ten slotte is Michael ook de host van de Sales Acceleration Show, een fervent keynote speaker op events en produceert hij wekelijks boeiende videos op YouTube met onmiddellijk inzetbaar advies over sales.

Kurt Ghijsbrecht

Kurt is het toonbeeld van de ondernemer met een echte groeimindset en bovendien “Customer obsessed"". Hij werkte meer dan 20 jaar als Sales & Marketing Director voor tal van nationale en internationale bedrijven, zoals Van Gansewinkel, Dun & Bradstreet, Athlon, Sodexo en ManpowerGroup

Hans Smellinckx

Hans is al meer dan 20 jaar actief als strateeg voor bedrijven, waar hij bedrijfstransformaties van binnenuit realiseerde voor onder meer de volgende grote namen: RHI Inc, Bisnode, Selligent, Neckermann, Coca-cola, Agilitas Group, Ikea en vele andere spelers. Ook is hij actief in de start-up scene als mentor bij het accelerator Birdhouse.

VOOR WIE?

Voor zij die ambiëren om een top sales leader te willen worden. Voor zij die reeds jaren een executive sales leadership rol hebben maar eens een heel andere kijk willen op sales en marketing technieken. Voor zij die nood hebben aan een training die alle aspecten van hun beroep gaat coveren. Voor KMO-leiders die hun bedrijf willen doen groeien.

En ten laatste voor zij die op zoek zijn naar inspiratie en voorbeelden hoe anderen succesvol zijn in hun rol.

NA DE TRAINING KAN JE:

De laatste nieuwe sales technieken implementeren met je team. Je team beter aansturen zodat ze sneller tot resultaten komen. En bovendien stomen we je klaar om samen met je team echt zichtbaar te zijn in de markt!

AGENDA:

DAG 1: Verkoop is veranderd, Jij ook?

We beginnen de training met te kijken naar de sales foundations. Verkoop strategie en tactieken zijn zo enorm veranderd maar ben jij dat ook? Deze halve dag is een deep dive in de laatste nieuwe strategieën en zit vol met pragmatische voorbeelden hoe je deze zelf kan implementeren.

Sales Foundations

- Je prospecten zijn veranderd: Buyer journey

- Impact op pipeline en pipeline statistics van de meest efficiënte sales teams

- Wat is het grote probleem met je sales team?

- High-velocity sales team modellen - POD concepten

- Sales team structuur 2022 and beyond implementeren

- Een overzicht van alle Sales methodologieën en hoe ze toe te passen.

- Het "Why Now" model implementeren

- Het sales fuel content model opbouwen.

- Market leiderschap strategieën

- ‘Nobody Knows You’ sales model implementeren

- laatste nieuwe Sales tactieken:

- Gelaagdheid implementeren om je conversie ratio te verhogen

- Keuze model om je pipeline uit te breiden

- Hierachie tactieken voor grotere deals

- Use cases / voor en na voorbeelden

- Q&A - any question goes

DAG 2: Je klanten en prospects passen zich constant aan, jij ook?

Op deze dag gaan we in de diepte rond sales persona’s en segmentatie technieken om maximale impact te hebben met je sales aanpak. Naast organisatie zelf gaan we ook in de diepte van één van de belangrijkste elementen van je hele sales en marketing strategie: de sales storylline.

Deel 1

Sales persona’s en segmentatie technieken

Hoe ontstaan Silo organisaties?

Smarketing is de toekomst maar wat is dat precies?

Samenwerking tussen marketing & sales is een absolute voorwaarde, hoe pak je dat aan?

Hoe evolueer je van een silo naar een ‘Smarketing’ organisatie?

Wat is de toegevoegde waarde voor je klant maar ook voor jouw organisatie?

Deel 2: de Ultieme Sales storyline

Types sales storylines

De 5 stappen om uw sales verhaal converterend te krijgen

Attention => aiming the gun

Problem => om interne druk bij uw prospect op te bouwen

Trust => Social proof

Structure => Om de deal te versnellen

Next action => om verkoop te optimaliseren

Tonnen use cases, voor en na’s

DAG 3: Sales is data

Data is de sleutel om te weten wat er gebeurd en hoe je kan anticiperen met je business. Dat lijkt evident maar de devil is in de detail. Welke data, hoe verkrijg je die, waar moet je opletten, wat is vanity data etc…deze dag staat volledig in het teken van sales data, KPI’s en hoe ze te implementeren.

Deel 1:

Hoe bepaal je doelstellingen en ambities voor je team?

Welke zijn de juiste kpi's om te gebruiken?

Forecasting: modellen en technieken

Deel 2:

Sales team meetings - templates en modellen

Sales management tactieken

Sales management rituelen

Best practices

Wat kunnen we leren van de snelst groeiende bedrijven?

DAG 4: Hoe zet je best Linkedin in & wat zijn marketing fundamentals die je moet weten?

Onze manier van business doen is enorm veranderd. Het opbouwen van relaties en vertrouwen is altijd de basis geweest van sales, maar vandaag is het belangrijker dan ooit. Aandacht krijgen van jouw doelpubliek en omzetten in vertrouwen vraagt een nieuwe en duurzame aanpak voor jou en je bedrijf. LinkedIn is de grootste opportuniteit om die essentiële leads voor je business te genereren. Gezien LinkedIn aan een ongelooflijke snelheid blijft schalen is NU het moment om hier gebruik van te maken. We leren je tijdens deze namiddag werkende en pragmatische strategieën om te groeien met LinkedIn specifiek voor sales en marketing.

Deel 1: LinkedIn masterclass

Profiel - gevonden worden (Persoonlijk / firma)

Netwerk prospectie en schalen

Content schrijven waar prospecten naar toe komen

Sales conversaties - sales cadences - social selling

Sales team strategie - layered approaches

Best practices

Deel 2: Marketing Fundamentals voor sales

Hoe start je met Account Based Marketing

Verschil tussen ABM en Content marketing en wie doet wat?

DAG 5: Personal branding & Advanced organization models

Personal branding als lead leverage

- Het Sales en Marketing team model van de toekomst: High velocity setup

- evolutie marketing en sales organisaties

- Inside sales modellen

- Use cases

REFERENTIES:

Deze training is reeds door +100 sales executives gevolgd. Een aantal referenties zijn: het sales leadership team van: APICBase, Qollabi, Wegroup, Settlemint, Alicia Insurance, ...

PRAKTISCH:

De training gaat door bij MC-square (Philipssite, 5 3000 Leuven)

19/05 - 20/05 - 2/06 - 3/06 - 9 juni van 13 tot 17u

Delen met vrienden

Locatie

MC-SQUARE Leuven

5B Philipssite

3001 Leuven

Belgium

Kaart bekijken

Restitutiebeleid

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen