De klant centraal zetten in je organisatie
Evenementdetails
Over dit evenement
INFOSESSIE: We nemen1 uur de tijd om telkens één specifieke oplossing voor te stellen. Een oplossing voor een bedrijfsnood, misschien die van jou.
Aan de hand van praktische voorbeelden en user cases lichten we dit onderdeel toe. De laatste 15 minuten houden we vrij om alle vragen te beantwoorden.
--------------------------------
Door het reisbureau 'Tactic Travel' uit te baten ontdek je wat er nodig is om de wens van de klant te begrijpen én de juiste service voor te stellen.
Kleine interne aanpassingen kunnen een grote impact hebben op de klantentevredenheid. Je leert het belang van Ambasssadeurs en andere aspecten van de Net Promoter Score (NPS).
Alle departementen van verkoop tot boekhouder tot data analist tot marketeer enz hebben hun rol te vervullen. Het resultaat is een goed draaiende organisatie die succesvol in de markt staat.
Heel praktisch, heel intens maar heel bevredigend. Dat gevoel krijg je van Klant Erger Je Niet.
Deze game is ook interessant bij fusies van verschillende organisaties.