Gratis
De klant centraal zetten in je organisatie

De klant centraal zetten in je organisatie

Venster Acties en details

Gratis

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Online evenement

Beschrijving van het evenement
Hoe breng je alle departementen van je bedrijf naar dezelfde focus: de klant centraal zetten?

Over dit evenement

INFOSESSIE: We nemen1 uur de tijd om telkens één specifieke oplossing voor te stellen. Een oplossing voor een bedrijfsnood, misschien die van jou.

Aan de hand van praktische voorbeelden en user cases lichten we dit onderdeel toe. De laatste 15 minuten houden we vrij om alle vragen te beantwoorden.

--------------------------------

Door het reisbureau 'Tactic Travel' uit te baten ontdek je wat er nodig is om de wens van de klant te begrijpen én de juiste service voor te stellen.

Kleine interne aanpassingen kunnen een grote impact hebben op de klantentevredenheid. Je leert het belang van Ambasssadeurs en andere aspecten van de Net Promoter Score (NPS).

Alle departementen van verkoop tot boekhouder tot data analist tot marketeer enz hebben hun rol te vervullen. Het resultaat is een goed draaiende organisatie die succesvol in de markt staat.

Heel praktisch, heel intens maar heel bevredigend. Dat gevoel krijg je van Klant Erger Je Niet.

Deze game is ook interessant bij fusies van verschillende organisaties.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Online evenement

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen