423,50 €

Klanten feedback verzamelen, hoe begin ik daar aan?!

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Coffice

33 IJzerenleen

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
Je wil je klanten bevragen maar je weet niet goed waar te beginnen? Na deze halve dag workshop ga je naar huis met een concreet actieplan!

Over dit evenement

Hoe goed ken jij je klanten? Hoe tevreden zijn je klanten nu echt? Vragen waarop we (als we eerlijk zijn) als ondernemer vaak niet meteen een pasklaar antwoord hebben. Een beetje vreemd als je bedenkt dat je klanten (en hun aankopen) als het ware de zuurstof van je onderneming zijn. Je hebt er dus alle baat bij om je klanten zo goed mogelijk te leren kennen!

Maar waar start je dan? Klanten feedback verzamelen kan je immers op oneindig veel manieren, van eenvoudige telefoongesprekken tot high-end tools. Belangrijk is om te bepalen welke methode(s) voor jouw onderneming de juiste zijn. En daar stopt het niet, want hoe zorg je er nadien voor dat er effectief iets met de ontvangen feedback gebeurt? En wat na het ontvangen van de resultaten? Hoe zorg je ervoor dat je de gekregen feedback opvolgt en vertaalt naar concrete acties? Al deze vragen en meer worden beantwoord tijdens deze halve dag workshop!

WAAROM JE ER BIJ WIL ZIJN

* je krijgt een overzicht van de meest gebruikte technieken en methodes om feedback te vragen en klanttevredenheid te meten

* we bepalen samen welke methodes voor jouw onderneming de beste keuze zijn

* je ontvangt heel wat tips en tricks rond onder meer het opstellen van enquetes

* na de opleiding beschik je over je persoonlijke actieplan om klanttevredenheid te meten en feedback te verzamelen

WAT JE MAG VERWACHTEN

• Ontvangst met een verrukkelijk ontbijtbuffet by Coffice

• Halve dag opleiding rond klant feedback & klant bevraging

* Voldoende tijd voor vragen & kennisdeling + het opmaken van je persoonlijke actieplan

• Mogelijkheid om nadien samen te lunchen en nog verder te brainstormen

• Een hoofd boordevol ideeën, een concreet actieplan voor je onderneming & een smile op weg naar huis!

VOOR WIE

• Kmo zaakvoerders

• Customer service verantwoordelijken en/of medewerkers

• Iedereen die ‘de klant’ beter wil leren kennen en begrijpen

OOK NOG EVEN DIT

• Voor deze halve dag training betaal je 350€ excl. BTW

• TIP! Wacht niet te lang om in te schrijven, we aanvaarden maximaal 12 deelnemers om de interactiviteit te bewaren

• Food, drinks, werkbladen & handouts zijn inbegrepen

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Coffice

33 IJzerenleen

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen