Echt luisteren naar je klanten? Start met een klant-luister-plan!

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
Een klantgericht bedrijf luistert actief en op meerdere manieren naar zijn klanten. Maar hoe pak je dat eigenlijk aan, klant-luisteren?

Over dit evenement

Op 1 dag de basis van je hoogsteigen klant-luister-plan leggen? Dat is exact wat we tijdens deze dagtraining samen gaan doen. Onmogelijk denk je nu? Nee hoor!

Starten doen we met een aantal algemene do’s en dont’s rond feedback verzamelen. Nadien overlopen we allerlei technieken en methodes om zowel kwalitatief als kwantitatief te klant-luisteren. Tot slot bekijken we welke info je best wanneer en met welke methode te weten komt. En dat alles meteen toegepast op jouw onderneming.

Je keert huiswaarts met een stevige basis rond feedback verzamelen, een onderbouwd luisterplan én de nodige acties om dit verder te implementeren. Bovendien voorzie ik 3 weken na de sessie een follow-up call met elke deelnemer. Zo belanden je goede voornemens en plannen zeker niet (voor lang) in de schuif ;-)

Praktisch:Hou je agenda vrij op vrijdag 18 september van 9u tot 16u30.

Ik verwacht je in de Creactiv kantoren.

PS: natuurlijk voorzie ik een gezonde lunch, jummie tussendoortjes en heerlijke drankjes, of wat had je gedacht? ;-)

Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt.

Met dank aan onze partner Creactiv voor de locatie en de immer gastvrije ontvangst.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen