De klant centraal in 2021
Evenementdetails
Over dit evenement
Ik ben er rotsvast van overtuigd. In 2021 breekt klantbeleving echt definitief door als de onderscheidende factor in elke sector. Hoog tijd dus om na te denken over jouw strategie. Maar euh, hoe begin je daar eigenlijk aan, aan zo een klantgerichte transformatie?
Dat bekijken we samen tijdens een korte maar krachtige inspiratie sessie rond customer experience strategie. Denk: een minimum aan theorie maar vooral een aantal stevige denkoefeningen waarmee je nadien zelf aan de slag kan. En die laatste krijg je in een super handig overzicht uiteraard ook meer naar huis, kwestie van geen excuus te hebben om je plannen te laten liggen.
Praktisch:
Hou je agenda vrij op 3 december voor deze ontbijt sessie, van 8u30 tot 11u.
Ik verwacht je in de Creactiv kantoren.
PS: natuurlijk voorzie ik lekkere snacks en heerlijke drankjes, of wat had je gedacht? ;-)
Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt.
Met dank aan onze partner Creactiv voor de locatie en de gastvrije ontvangst