598,95 €

Customer journey mapping in de praktijk en in mensentaal.

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
Customer journey mapping. Wat, waarom maar vooral hoe op 1 dag, in mensentaal en voor iedereen begrijpbaar.

Over dit evenement

Customer journey mapping is een nuttige tool om na te gaan hoe klantgericht je vandaag al werkt en welke verbeterpunten er nog zijn. Ikzelf geloof dat je als bedrijf best zelf over de nodige skills beschikt om deze klantreis oefening te maken.

Tijdens deze dagopleiding leer je dus exact dat. Ik geef je mijn methode (en vertel je meteen ook welke andere mogelijkheden er zijn), aanpak en alle denkbare tips rond tools, setting en nog zo veel meer.

Het resultaat: je weet nu hoe je zo een journey mapping oefening in je eigen onderneming kan uitvoeren, waar je moet op letten en welke zaken je beter niet doet. Oh ja, en dat alles krijg je ook nog eens in een handig 1-pagina model mee naar naar huis.

En als bonus spreken we een 3 tal weken na de opleiding nog even virtueel af om te bekijken hoe je oefening loopt. Kwestie van meteen werk te maken van je nieuwe skillset ;-)

Praktisch:

Hou je agenda vrij op 16 oktober van 9u tot 16u30.

Ik verwacht je in de Creactiv kantoren.

PS: natuurlijk voorzie ik een gezonde lunch, jummie tussendoortjes en heerlijke drankjes, of wat had je gedacht? ;-)

Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt. Met dank aan onze partner Creactiv voor de locatie en de immer gastvrije ontvangst.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen