Customer experience in mensentaal voor marketeers
Evenementdetails
Over dit evenement
Customer experience oftewel klantbeleving is hét onderwerp van deze tijd. Logisch ook, als je weet dat verschillende studies al hebben aangetoond dat het binnen afzienbare tijd de meest relevante differentiator zal zijn voor je klanten.
WAAROM JE ER BIJ WIL ZIJN
Maar wat bedoelen we nu precies met ‘klantbeleving?’ Hebben we het dan enkel over hoe klanten een bedrijf ervaren, of zijn er meerdere facetten die belangrijk zijn? En waarom is het nu zo belangrijk dat je klanten `de customer experience binnen hun onderneming niet aan het toeval over laten?
Maar vooral: hoe en waar begin je wanneer je je klantbeleving echt wil optimaliseren en hoe kan je als marketeer je klant hierin ondersteunen? Al deze vragen worden beantwoord tijdens een interactieve sessie, doorspekt met voorbeelden!
WAT JE MAG VERWACHTEN
• Inspirerende & interactieve sessie rond customer experience
* Voldoende tijd voor vragen & kennisdeling
• Afsluitend netwerkmoment om nog even bij te praten met de andere deelnemers
• Een hoofd boordevol ideeën en een smile onderweg naar huis
VOOR WIE
• (digital) marketeer
• Webdevelopers
• Website en/of marketing agency's
• Copywriters, content marketeers en iedereen die nieuwsgierig is naar klantbeleving.
PRAKTISCHE INFORMATIE
• Voor deze sessie betaal je 49€ (incl. BTW)
• Enkele weken vooraf ontvang je van ons nog een reminder met alle details
• TIP: Wacht niet te lang om in te schrijven, de plaatsen zijn immers beperkt!