75 €

Customer experience in mensentaal

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Geen refunds

Beschrijving van het evenement
Op 1 avond begrijpen wat customer experience is, waarom het belangrijk is en hoe je het kan inzetten binnen je eigen onderneming.

Over dit evenement

Customer experience oftewel klantbeleving is hét onderwerp van deze tijd. Logisch ook, als je weet dat verschillende studies al hebben aangetoond dat het binnen afzienbare tijd de meest relevante differentiator zal zijn voor je bedrijfsvoering.

WAAROM JE ER BIJ WIL ZIJN

Maar wat bedoelen we nu precies met ‘klantbeleving?’ Hebben we het dan enkel over hoe je klanten je bedrijf ervaren, of zijn er meerdere facetten die belangrijk zijn? En waarom is het nu zo belangrijk dat je de customer experience binnen je onderneming niet aan het toeval over laat? Maar vooral: hoe en waar begin je wanneer je je klantbeleving wil optimaliseren? Al deze vragen worden beantwoord tijdens een interactieve sessie, doorspekt met voorbeelden!

WAT JE MAG VERWACHTEN

• Inspirerende & interactieve sessie rond customer experience

* Voldoende tijd voor vragen & kennisdeling

• Afsluitend netwerkmoment om nog even bij te praten met de andere deelnemers

• Een hoofd boordevol ideeën en een smile onderweg naar huis

VOOR WIE

• Zaakvoerder, CEO of operationeel verantwoordelijke

• Customer service manager of teamlead

• Marketing manager

• Iedereen die nieuwsgierig is naar customer experience

PRAKTISCHE INFORMATIE

• Voor deze avondsessie betaal je 75€ (incl BTW)

• Enkele weken vooraf ontvang je van ons nog een reminder met alle details

• TIP! Wacht niet te lang om in te schrijven, om een hoge interactiviteit te bewaren aanvaarden we niet meer dan 15 deelnemers.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Creactiv

Motstraat 54

2800 Mechelen

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Geen refunds

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen