Customer experience in mensentaal
Evenementdetails
Over dit evenement
Customer experience oftewel klantbeleving is hét onderwerp van deze tijd. Logisch ook, als je weet dat verschillende studies al hebben aangetoond dat het binnen afzienbare tijd de meest relevante differentiator zal zijn voor je bedrijfsvoering.
WAAROM JE ER BIJ WIL ZIJN
Maar wat bedoelen we nu precies met ‘klantbeleving?’ Hebben we het dan enkel over hoe je klanten je bedrijf ervaren, of zijn er meerdere facetten die belangrijk zijn? En waarom is het nu zo belangrijk dat je de customer experience binnen je onderneming niet aan het toeval over laat? Maar vooral: hoe en waar begin je wanneer je je klantbeleving wil optimaliseren? Al deze vragen worden beantwoord tijdens een interactieve sessie, doorspekt met voorbeelden!
WAT JE MAG VERWACHTEN
• Inspirerende & interactieve sessie rond customer experience
* Voldoende tijd voor vragen & kennisdeling
• Afsluitend netwerkmoment om nog even bij te praten met de andere deelnemers
• Een hoofd boordevol ideeën en een smile onderweg naar huis
VOOR WIE
• Zaakvoerder, CEO of operationeel verantwoordelijke
• Customer service manager of teamlead
• Marketing manager
• Iedereen die nieuwsgierig is naar customer experience
PRAKTISCHE INFORMATIE
• Voor deze avondsessie betaal je 75€ (incl BTW)
• Enkele weken vooraf ontvang je van ons nog een reminder met alle details
• TIP! Wacht niet te lang om in te schrijven, om een hoge interactiviteit te bewaren aanvaarden we niet meer dan 15 deelnemers.