BDO heeft de eer u uit te nodigen voor ons seminarie “Eat Customer Culture for breakfast, for a Change” dat op 14 november 2019 zal plaatsvinden.
"Het huidige niveau van klantcultuur van een bedrijf is een belangrijke voorspeller van toekomstige resultaten" ~ Dr. Linden R. Brown & Chris L. Brown.
Tijdens dit seminarie:
• Ontdek hands-on wat de dimensies van klantcultuur zijn
• Leer hoe elke dimensie verschillende bedrijfsresultaten beïnvloedt
• Neem actief deel aan het verkennen van use cases en best practices
• Zie hoe de Market Responsiveness Index TM of MRI-scan de realiteit onthult
• Ontvang uw gratis exemplaar van het bekroonde boek van Dr. Linden Brown en Chris Brown
Topics & sprekers:
• "The Customer Culture Imperative" - Jef Teugels CCXP BDO
• Jan De Schepper – Executive member of the Board bij BDO Digital
• "Contribution, more powerful than engagement" - Olaf Hermans - PhD in Director Cognition & Science Director
• "Customer culture led by music" - Erik Goossens - Eigenaar & oprichter van BOXS
Timing & locatie:
Dit ochtendseminarie vindt plaats op 14 november (07.00 - 9.00 uur) bij BOXS te Schilde.
Gelieve uw deelname te registreren vóór 7 november. We hopen u te mogen verwelkomen op dit evenement voor Chief HR en Marketing Officers.
Jef Teugels
Head of Digital Commerce
BDO