Culture for breakfast

Culture for breakfast

BDO heeft de eer u uit te nodigen voor ons seminarie “Eat Customer Culture for breakfast, for a Change” op 14 november 2019.

Door BDO Digital Commerce and Partners

Datum en tijd

don, 14 nov. 2019 07:00 - 09:00 CET

Locatie

Kerkstraat 17

17 Kerkstraat 2970 Schilde Belgium

Over dit evenement

BDO heeft de eer u uit te nodigen voor ons seminarie “Eat Customer Culture for breakfast, for a Change” dat op 14 november 2019 zal plaatsvinden.

"Het huidige niveau van klantcultuur van een bedrijf is een belangrijke voorspeller van toekomstige resultaten" ~ Dr. Linden R. Brown & Chris L. Brown.

Tijdens dit seminarie:

• Ontdek hands-on wat de dimensies van klantcultuur zijn

• Leer hoe elke dimensie verschillende bedrijfsresultaten beïnvloedt

• Neem actief deel aan het verkennen van use cases en best practices

• Zie hoe de Market Responsiveness Index TM of MRI-scan de realiteit onthult

• Ontvang uw gratis exemplaar van het bekroonde boek van Dr. Linden Brown en Chris Brown

Topics & sprekers:

• "The Customer Culture Imperative" - Jef Teugels CCXP BDO

• Jan De Schepper – Executive member of the Board bij BDO Digital

• "Contribution, more powerful than engagement" - Olaf Hermans - PhD in Director Cognition & Science Director

• "Customer culture led by music" - Erik Goossens - Eigenaar & oprichter van BOXS

Timing & locatie:

Dit ochtendseminarie vindt plaats op 14 november (07.00 - 9.00 uur) bij BOXS te Schilde.

Gelieve uw deelname te registreren vóór 7 november. We hopen u te mogen verwelkomen op dit evenement voor Chief HR en Marketing Officers.

Jef Teugels

Head of Digital Commerce

BDO

Georganiseerd door

BDO Digital Commerce and its Partners regularly organize events with regard to Customer Culture, Customer Experience, Digital Commerce, and Frontline Technologies

 
Verkoop beëindigd